Tuesday, September 11, 2012

****ေက်းဇူးမဆပ္နိုင္ရင္ေန...ေက်းဇူးမကန္းေစနဲ႔သားေရ*****

"သာထက္..သာထက္..ဟဲ့….ေၾသာ္.
.ဒီေကာင္ေလးဘယ္ေခ်ာင္မွာအေလလိုက္ေနလည္း..နာမည္ကသာသာထက္တဲ့..လူကတံုးသလားေမးနဲ့"

ကြ်န္ေတာ့္မိေထြးအသံၾကားၾကားခ်င္းကြ်န္ေတာ္ေျပးထြက္လာမိတယ္။

မိေထြးကမထင္ရင္.. မထင္သလိုရိုက္တဲ့အျပင္..ေဖေဖကိုလည္းတိုင္တယ္။

ေဖေဖကကြ်န္ေတာ္ကိုရိုက္တယ္။

"ဗ်ာ..အေမေေလး"

"ဗ်ာ..လုပ္ေနနဲ႔..မထုံတတ္ေသးနဲ႔..တိုင္ကီမွာ..ေရမရွိတာမျမင္ဘူးလား..ဘာလုပ္ေနလည္း...

သြားေရသြားထည့္စမ္း..စာက်က္တယ္စာက်က္တယ္နဲ႔...အလုပ္ကိုမလုပ္ခ်င္ဘူး.."

"ကြ်န္ေတာ္စာေမးပြဲရွိလို႔ပါအေမေလး"

"ေအာ္..ဒါဆိုငါကထည့္ရမယ္ေပါ့..."

"ကိုကိုရွိတာပဲ..ဟိုမွာကိုကိုအိပ္ေနတယ္.."

"ဘာနင္ကငါကို..ျပန္ေျပာတယ္.အကိုကိုလည္းခို္္င္းတယ္..ငါလုပ္လုိက္၊ရေသေတာ့မယ္..သြားစမ္း"

ကြ်န္ေတာ္ဘာတတ္နိုင္မွာလည္း..ကြ်န္ေတာ္ဘ၀မွာ..အားကိုးစရာအေမလည္းမရွိေတာ့ဘူး။

ေဖေဖကလည္းမိေထြးကိုေၾကာက္ရတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကိုပဲဆူတယ္။
တစ္ခုခုဆို..ေဖေဖကအရင္ကေတာ့..မီးရထားရံုးမွာစာေရးပါ။
ခုေတာ့.အရက္သမားျဖစ္ေနတယ္ေလ...အလုပ္ကလုပ္လိုက္မလုပ္နဲ႕
ကြ်န္ေတာ္မိေထြးကအေျပာဆိုးတာနဲ႔..သူသားကိုခ်စ္တာရယ္..ဒါပဲရွိပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္ကိုေက်ာင္းေတာ့ထားေပးပါတယ္...အေမေလးကမုန့္ဟင္းခါးေရာင္းတယ္။
ကိုကိုလင္းထက္ကေတာ့...ဘာမွမလုပ္ဘူး....တစ္လမွာ(၁၅)ရက္ေလာက္လုပ္တယ္
15ရက္မလုပ္ အေမေလးဆီလက္ျဖန္႔ေတာင္း...ကိုကိုနဲ႔ကြ်န္ေတာ္က..10နွစ္ကြာတယ္ေလ။

အေမေလးရဲ့ေက်းဇူးေၾကာင့္...ေမေမဆံုးျပီးေပမယ့္လည္း...ကြ်န္ေတာ္ေက်ာင္းဆက္တက္ခြင့္ရခဲ့ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္ခု..10တန္းတတ္ေနတာပါ။ကိုကိုကေတာ့ဆယ္တန္းတစ္ဘုန္းဘုန္းက်လို႔
ေက်ာင္းမတတ္ျဖစ္ေတာ့ဘူးေလ။အေမေလးကိုေက်ာင္းမသြားခင္ကူ..ေက်ာင္းသြား..
အေမေလးကိုတခါတေလစိတ္ဆိုးမိတယ္။
ကြ်န္ေတာ္ခ်ည္းပဲခိုင္းေနတယ္။ ကိုကိုက်မခိုင္းေတာ့ စိတ္ဆိုးမိတယ္။

ေဖေဖကလည္းကြ်န္ေတာ္ကိုပဲဆူတယ္။
ေဖေဖကကြ်န္ေတာ္စိတ္ကုိသိလုိလားမသိဘူး..ဆံုးမခဲ့ပါတယ္။
"သားေလး..အေမေလးကိုစိတ္မဆိုးရဘူးေနာ္..သူေက်ာင္းထားေပးလို..သားေက်ာင္းတတ္ေနရတာ။
သူေက်းဇူးသားအေပၚမ်ားၾကီးရွိတယ္သား၊
ေက်းဇူးဆိုတာမဆပ္နိုင္ရင္ေန...ေက်းဇူးမကန္းေစနဲ႔ေနာ္။
ေဖေဖကိုလည္းစိတ္မဆိုးပါနဲ႔သားရယ္၊ သားကိုဆူခ်င္လို႔မဟုတ္ပါဘူး။
ေဖေဖဆူလိုက္ေတာ့..သူမ်ားမဆုူေတာ့ဘူးေပါ့၊ သားေလးကလိမၼာပါတယ္ေနာ္"

ေဖေဖေျပာရင္မ်က္ရည္ေတြက်လာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ေလ..ေဖေဖကိုတအံ့တၾသၾကည့္မိတယ္။
ေမေမဆံုးတုန္းကတခါ...ငိုတယ္...ခုတခါငိုတယ္။ ေၾသာ္….ေဖေဖရယ္…

"ကြ်န္ေတာ္ၾကိဳးစားပါမယ္ေဖေဖ..ေဖေဖအားကိုးရတဲ့သားတေယာက္ျဖစ္ေအာင္သားၾကိဳးစားပါမယ္။
အေမေလးကိုလည္းစိတ္မဆိုးပါဘူး။ ေမေလးေက်းဇူးကိုလည္းဆပ္နိုင္ေအာင္ၾကိဳးစားပါမယ္"

အားလံုးကိုေလးစားခ်စ္ခင္လွ်က္
ၾကိဳးစားပါဦးမည္
ရွင္းသန့္ေမ

No comments:

Post a Comment