Tuesday, December 24, 2013

က်မခ်စ္သည္ ခ်စ္ေနေသးသည္ သို့ေပမယ္ စြန့္လြတ္လိုက္ေတာ့မည္:(

က်မသည္ခ်စ္သူအတြက္ ခ်စ္သူျဖစ္သလို က်မသည္ခ်စ္သူအတြက္သူငယ္ခ်င္းေကာင္းျဖစ္သည္။
က်မသည္ခ်စ္သူအတြက္အမတစ္ေယာက္ျဖစ္သလို က်မသည္ခ်စ္သူအတြက္ညီမတစ္ေယာက္လည္းျဖစ္ခဲ့သည္။

သူ႕အတြက္ စိုးရိမ္မႈမ်ားစြာ၊ခံစားခ်က္ေတြမ်ားျပားစြာျဖင္႔ က်မရဲ့အခ်ိန္မ်ားစြာသည္သူအတြက္ျဖစ္တည္ခဲ့သည္။

သူ၀မ္းနည္းအားငယ္ခ်ိန္မွာက်မသည္အမတစ္ေယာက္လိုေဖးမခဲ့သလို သူေပ်ာ္႐ႊင္ခ်ိန္ေတြမွာ ညီမတစ္ေယာက္လို သူစိတ္ၾကည္နူးေနခ်ိန္မွာခ်စ္သူတစ္ေယာက္လိုသ႔ူအနားခစားေနခဲ့သည္။

သူရဲ့ခ်စ္သူျဖစ္ရျခင္းကိုဒီကမၻာေပၚတြင္ ေပ်ာ္ရႊင္စရာဟာ သူ႕ရင္ခြင္လို မွတ္ယူေနမိခဲ့သည္။
.ကၽြန္မ၏ ခ်စ္ျခင္းသည္ သူနွလံုးသားတြင္ျဖစ္တည္ျပီး
သူအခ်စ္သည္ က်မနွလံုးသားတြင္ျဖစ္တည္ေနတယ္လို့မွတ္ယူျပီးသစၥာတရားကို သူတစ္ယာက္ထံအပ္နွံခဲ႕ဖူးသည္….။

သူ႔ဖုန္းသံေတြၾကားတိုင္းဘယ္ေနရာေရာက္ေရာက္ မအားလပ္တဲ႔ အခ်ိန္ေတြထဲကသူအတြက္အခ်ိန္ေပးခဲ့ဖူးသည္။

က်မအသက္ရူသံတခ်က္ျမည္တိုင္းသူအတြက္ရင္ခုန္ခဲ့ဖူးသည္။
က်မရူးသြပ္ခဲ့သေလာက္ က်မသစၥာရွိခဲ့သေလာက္
သူအတြက္ က်မသည္သူၾကိဳးဆြဲရာ ရုပ္ေသးရုပ္ျဖစ္မွန္းမသိပဲျဖစ္လာ
ခဲ့သည္။

သူ ရက္စက္လြန္းခဲ႔သည္။

သူသိပ္ခ်စ္ပါသည္ဟု အၾကိမ္ၾကိမ္ ေၾကြးေၾကာ္ဖူးေသာ ကၽြန္မရွိေနပါရက္နဲ့ေနာက္ရင္ခြင္ခုန္ကူးခဲ့သည္။

လက္ခံနိုင္ေလာက္ေသာ ဆင္ျခင္တခ်ဳိ႕အသံုးျပဳရင္း ေယာက်ၤားတို႔ ပရိယာယ္ ပိုင္ႏိုင္စြာသံုးရင္း

ကၽြန္မ၏ ခ်စ္ျခင္းအားသူ အသံုးခ်ခဲ့သည္။

သူအေပၚနားလည္ေပးခဲ့တဲ့က်မ
သူအေပၚေလးစားခဲ့တဲ့က်မသူ႕လုပ္ရပ္ေတြအား က်မမယံုၾကည္နိုင္ျဖစ္ခဲ့ရသည္။

က်မကပဲေခတ္ေနာက္က်ေနခဲ့တာလားက်မကပဲေခတ္လြန္ေနတာလား
က်မသစၥာဆိုေသာအရာကို က်မဘာသာျပန္မတတ္ေလာက္ေအာင္ သူနဲ့က်မွ ျပိဳင္ဆိုင္မူဆိုတဲ့အဓိပၸါယ္မွာစကားလံုးအသစ္ထပ္တိုးလာခဲ့ရသည္။
ထိုအရာက "ရည္းစားျပိဳင္"က်မအတြက္စကားလံုးအသစ္အဆန္းျဖစ္လာခဲ့သည္။

အမွားမျပဳခဲ႔ဖူးေသာကၽြန္မ၏ ရပ္တည္မႈမ်ားအား က်မသူအေပၚထားခဲ့ဖူးသည္ေစတနာ
အၾကင္နာ ခ်စ္ျခင္းကို သူထားခ႔ဲျခင္းအတြက္ သံသယ၀င္မိသည္။

ကၽြန္မ၏ မွားယြင္းမႈ ေတြကို ဦးေနွာက္ပ်က္မတက္ ကၽြန္မ ေဖြရွာမိခဲ့သည္။က်မဘာမွားခဲ့လဲ။
က်မဘာမ်ားမွားခဲ့ေလလဲ။က်မေရွးဘ၀သူမ်ားသမီးရည္းစားၾကား၀င္ပါမိလို့ပဲျဖစ္မိမည္။

ခ်စ္ျခင္းေတြဆံုဖူးသည္႔ ခ်စ္သက္တမ္းေန့ရက္ေတြကို၀မ္းနည္းစြာ ျပန္ေတြးမိသည္။
ကၽြန္မအသည္းေၾကြကြဲျခင္းကိုဘာမွမတက္နိုင္စြာ စိတ္ဆင္းရဲရင္း ထိုင္ၾကည္႔ခဲ႔ရသည္။

မမုန္းနိုင္ဘဲ အရႈံးေတြထဲ တိုး၀င္ေနသည္႔ က်မအတြက္အခ်ိန္ကေတာ့ကုစားေပးနိုင္မည္ထင္မိသည္။

ကၽြန္မ၏ ဒဏ္၇ာမ်ား ရင္႔က်က္သြားေသာအခါကၽြန္မ အခ်စ္၊ကၽြန္မ၏ အနာဂတ္
၊ကၽြန္မ၏ လက္တြဲေဖာ္မျဖစ္လိုေသာသူကို့
က်မစြန့္လြတ္ဖို့ၾကိဳးစားရေပအုန္းမည္။

က်မသူ႔ကို ရူးခဲ႔သည္။က်မသူ့အခ်စ္မွာနစ္ေျမာခဲ့သည္။သို့ေပမယ့္သူနွင္႔တန္ရာ သူနွင့္တူသူနဲ့ေနေပ်ာ္သြားသည္႔
သူ႕အားတည္ၿငိမ္စြာျဖင္႔ၿပံဳးျပနႈတ္ဆက္နိုင္ဖို က်မခ်စ္သည့္ သူ့ကို သူေပ်ာ္ရႊင္ေနသည့္ဘ၀ေလးမွာေပ်ာ္ေစဖို့အတြက္
့ကၽြန္မ သူ႕ကို ခ်စ္သည္ ခ်စ္ေနေသးသည္ သို့ေပမယ့္ သူလိုခ်င္သည့္ သူမက္ေမာေနသည့္
သူအသိုက္ျမံဳေလးအတြက္ က်မေနာင္ဘ၀မွာ က်မ ရည္းစားျပိဳင္ဆိုတဲ့စကားလံုး ထပ္မၾကားလိုျခင္းေၾကာင့္ က်မသူကိုစြန္႔လြတ္လိုက္ေတာ့မည္။


ေလးစားလ်က္
ရွင္းသန့္ေမ
Photo: :(က်မခ်စ္သည္ ခ်စ္ေနေသးသည္ သို့ေပမယ္ စြန့္လြတ္လိုက္ေတာ့မည္:( က်မသည္ခ်စ္သူအတြက္ ခ်စ္သူျဖစ္သလို က်မသည္ခ်စ္သူအတြက္သူငယ္ခ်င္းေကာင္းျဖစ္သည္။ က်မသည္ခ်စ္သူအတြက္အမတစ္ေယာက္ျဖစ္သလို က်မသည္ခ်စ္သူအတြက္ညီမတစ္ေယာက္လည္းျဖစ္ခဲ့သည္။ သူ႕အတြက္ စိုးရိမ္မႈမ်ားစြာ၊ခံစားခ်က္ေတြမ်ားျပားစြာျဖင္႔ က်မရဲ့အခ်ိန္မ်ားစြာသည္သူအတြက္ျဖစ္တည္ခဲ့သည္။ သူ၀မ္းနည္းအားငယ္ခ်ိန္မွာက်မသည္အမတစ္ေယာက္လိုေဖးမခဲ့သလို သူေပ်ာ္႐ႊင္ခ်ိန္ေတြမွာ ညီမတစ္ေယာက္လို သူစိတ္ၾကည္နူးေနခ်ိန္မွာခ်စ္သူတစ္ေယာက္လိုသ႔ူအနားခစားေနခဲ့သည္။ သူရဲ့ခ်စ္သူျဖစ္ရျခင္းကိုဒီကမၻာေပၚတြင္ ေပ်ာ္ရႊင္စရာဟာ သူ႕ရင္ခြင္လို မွတ္ယူေနမိခဲ့သည္။ .ကၽြန္မ၏ ခ်စ္ျခင္းသည္ သူနွလံုးသားတြင္ျဖစ္တည္ျပီး သူအခ်စ္သည္ က်မနွလံုးသားတြင္ျဖစ္တည္ေနတယ္လို့မွတ္ယူျပီးသစၥာတရားကို သူတစ္ယာက္ထံအပ္နွံခဲ႕ဖူးသည္….။ သူ႔ဖုန္းသံေတြၾကားတိုင္းဘယ္ေနရာေရာက္ေရာက္ မအားလပ္တဲ႔ အခ်ိန္ေတြထဲကသူအတြက္အခ်ိန္ေပးခဲ့ဖူးသည္။ က်မအသက္ရူသံတခ်က္ျမည္တိုင္းသူအတြက္ရင္ခုန္ခဲ့ဖူးသည္။ က်မရူးသြပ္ခဲ့သေလာက္ က်မသစၥာရွိခဲ့သေလာက္ သူအတြက္ က်မသည္သူၾကိဳးဆြဲရာ ရုပ္ေသးရုပ္ျဖစ္မွန္းမသိပဲျဖစ္လာ ခဲ့သည္။ သူ ရက္စက္လြန္းခဲ႔သည္။ သူသိပ္ခ်စ္ပါသည္ဟု အၾကိမ္ၾကိမ္ ေၾကြးေၾကာ္ဖူးေသာ ကၽြန္မရွိေနပါရက္နဲ့ေနာက္ရင္ခြင္ခုန္ကူးခဲ့သည္။ လက္ခံနိုင္ေလာက္ေသာ ဆင္ျခင္တခ်ဳိ႕အသံုးျပဳရင္း ေယာက်ၤားတို႔ ပရိယာယ္ ပိုင္ႏိုင္စြာသံုးရင္း ကၽြန္မ၏ ခ်စ္ျခင္းအားသူ အသံုးခ်ခဲ့သည္။ သူအေပၚနားလည္ေပးခဲ့တဲ့က်မ သူအေပၚေလးစားခဲ့တဲ့က်မသူ႕လုပ္ရပ္ေတြအား က်မမယံုၾကည္နိုင္ျဖစ္ခဲ့ရသည္။ က်မကပဲေခတ္ေနာက္က်ေနခဲ့တာလားက်မကပဲေခတ္လြန္ေနတာလား က်မသစၥာဆိုေသာအရာကို က်မဘာသာျပန္မတတ္ေလာက္ေအာင္ သူနဲ့က်မွ ျပိဳင္ဆိုင္မူဆိုတဲ့အဓိပၸါယ္မွာစကားလံုးအသစ္ထပ္တိုးလာခဲ့ရသည္။ ထိုအရာက "ရည္းစားျပိဳင္"က်မအတြက္စကားလံုးအသစ္အဆန္းျဖစ္လာခဲ့သည္။ အမွားမျပဳခဲ႔ဖူးေသာကၽြန္မ၏ ရပ္တည္မႈမ်ားအား က်မသူအေပၚထားခဲ့ဖူးသည္ေစတနာ အၾကင္နာ ခ်စ္ျခင္းကို သူထားခ႔ဲျခင္းအတြက္ သံသယ၀င္မိသည္။ ကၽြန္မ၏ မွားယြင္းမႈ ေတြကို ဦးေနွာက္ပ်က္မတက္ ကၽြန္မ ေဖြရွာမိခဲ့သည္။က်မဘာမွားခဲ့လဲ။ က်မဘာမ်ားမွားခဲ့ေလလဲ။က်မေရွးဘ၀သူမ်ားသမီးရည္းစားၾကား၀င္ပါမိလို့ပဲျဖစ္မိမည္။ ခ်စ္ျခင္းေတြဆံုဖူးသည္႔ ခ်စ္သက္တမ္းေန့ရက္ေတြကို၀မ္းနည္းစြာ ျပန္ေတြးမိသည္။ ကၽြန္မအသည္းေၾကြကြဲျခင္းကိုဘာမွမတက္နိုင္စြာ စိတ္ဆင္းရဲရင္း ထိုင္ၾကည္႔ခဲ႔ရသည္။ မမုန္းနိုင္ဘဲ အရႈံးေတြထဲ တိုး၀င္ေနသည္႔ က်မအတြက္အခ်ိန္ကေတာ့ကုစားေပးနိုင္မည္ထင္မိသည္။ ကၽြန္မ၏ ဒဏ္၇ာမ်ား ရင္႔က်က္သြားေသာအခါကၽြန္မ အခ်စ္၊ကၽြန္မ၏ အနာဂတ္ ၊ကၽြန္မ၏ လက္တြဲေဖာ္မျဖစ္လိုေသာသူကို့ က်မစြန့္လြတ္ဖို့ၾကိဳးစားရေပအုန္းမည္။ က်မသူ႔ကို ရူးခဲ႔သည္။က်မသူ့အခ်စ္မွာနစ္ေျမာခဲ့သည္။သို့ေပမယ့္သူနွင္႔တန္ရာ သူနွင့္တူသူနဲ့ေနေပ်ာ္သြားသည္႔ သူ႕အားတည္ၿငိမ္စြာျဖင္႔ၿပံဳးျပနႈတ္ဆက္နိုင္ဖို က်မခ်စ္သည့္ သူ့ကို သူေပ်ာ္ရႊင္ေနသည့္ဘ၀ေလးမွာေပ်ာ္ေစဖို့အတြက္ ့ကၽြန္မ သူ႕ကို ခ်စ္သည္ ခ်စ္ေနေသးသည္ သို့ေပမယ့္ သူလိုခ်င္သည့္ သူမက္ေမာေနသည့္ သူအသိုက္ျမံဳေလးအတြက္ က်မေနာင္ဘ၀မွာ က်မ ရည္းစားျပိဳင္ဆိုတဲ့စကားလံုး ထပ္မၾကားလိုျခင္းေၾကာင့္ က်မသူကိုစြန္႔လြတ္လိုက္ေတာ့မည္။ ေလးစားလ်က္ ရွင္းသန့္ေမ

No comments:

Post a Comment